Өрсөлдөөний байдал, хэрэглэгчийн зан төлөв, зах зээлийн шинэ хандлага, өөрчлөлттэй уялдуулан иргэдийн сегментийн удирдлага, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт хариуцан ажиллах, Иргэдийн хэрэглээний сегментийн бодлого тодорхойлж, хэрэгжүүлэх, Иргэдийн сегментийн хэрэгцээнд тохирсон бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх, Онлайн цахим сувгийн бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн шаардлагыг тодорхойлж, бүтээгдэхүүний төслийг бизнес талаас хариуцан ажиллах, Өрсөлдөөн, хэрэглэгч, зах зээлийн хандлагын судалгаа, шинжилгээ хийх, Борлуулалтын аян, маркетинг идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөрийг боловсруулах, борлуулалтын чиг үүрэг бүхий нэгжүүдтэй хамтран хэрэгжүүлэх, Даатгал, лизинг, хэрэглээний худалдан авалт гэх мэт банкны бус бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хариуцах, хөгжүүлэх, бизнесийн хамтын ажиллагааг хариуцах, хяналт тавих
Зах зээлийн эрсдэл, зээлийн багцын эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжилтэд хяналт тавих; Хүлээн зөвшөөрөх эрсдэлийн хэм хэмжээг тодорхойлох, холбогдох шинжилгээ хийх; Эрсдэлийг үнэлэх загвар, аргачлалыг хөгжүүлэх, нэвтрүүлэх, баримтжуулах; Өгөгдөл боловсруулах, шинжилгээ хийх
Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагч болон иргэдэд үнэн зөв шуурхай мэдээлэх, тэднийг өөрсдийн хүсэлт зорилгод нийцсэн үйлчилгээг авахад туслах, харилцагчийн санал хүсэлтийг дамжуулах замаар харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх
Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагч болон иргэдэд үнэн зөв шуурхай мэдээлэх, тэднийг өөрсдийн хүсэлт зорилгод нийцсэн үйлчилгээг авахад туслах, харилцагчийн санал хүсэлтийг дамжуулах замаар харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх
Банкны ТУЗ-ийн портал дээр шаардлага хангасан мэдээллийг цаг тухай бүрт байрлуулж мэдээллээр хангах; ТУЗ-тэй холбоотой бичиг баримт, ТУЗ-өөс баталсан тогтоол, хурлын тэмдэглэл болон ТУЗ-д урьдчилан танилцуулах хурлын материал орчуулах, хороодоос батлан гаргасан тогтоол, хурлын тэмдэглэл зэрэг бусад холбогдох бичиг баримтын бүртгэлийг хөтлөх, хадгалах; ТУЗ-ийн хэвийн үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор байгууллагын дотоод болон байгууллагаас гадагш харилцааг зохицуулах.
Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болох бизнес уулзалт, борлуулалт хийх, эх үүсвэр татан төвлөрүүлэх, хариуцсан харилцагчийн бааз суурийг бүрдүүлэх, цахим бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах; Зээлийн хүсэлтийг хүлээн авч, зээл хүсэгчийн тайлан баланс, санхүүгийн мэдээлэлд үндэслэн хараат бус байдлаар шинжилгээ хийх, олгож болох зээлийн хэмжээг тогтоох; Хариуцсан зээлийн эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, багцын чанарыг сайжруулах, бууруулах, зохистой түвшинд барих.
Карт, төлбөр тооцооны бизнесийн бүтээгдэхүүний борлуулалтыг дэмжих стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих, үүний хүрээнд салбар тооцооны төв, бусад нэгжүүдтэй хамтарч ажиллах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой судалгаа, дүн шинжилгээ хийх, үр дүнг тайлагнах, шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээ нэвтрүүлэх төсөл удирдаж ажиллах Карт, төлбөр тооцооны бүтээгдэхүүнтэй холбоотой системүүдийг эзэмшиж, хяналт тавих