Гадна болон дотор нийтийн талбайн цэвэрлэгээг хийх. Нэг өдөр ажиллах цаг 8 цаг, 7 хоногийн хамгийн багадаа 3 өдөр ажиллах боломжтой байх
Service Leader – General Ledger Accountant Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies. This includes processing and monitoring payments and expenditures of general ledger, accounts receivable and accounts payable. You will be ensuring the accurate and timely preparation and payment of all general ledger, accounts payable and accounts receivable. The Accountant must have a complete knowledge of general ledger, accounts payable and accounts receivable operations, chart of accounts, and receiving and purchasing operations.
Conduct pre-shift briefings with staff (highlight daily specials, VIP guests, reservations). Check staff attendance, grooming, and readiness. Inspect cleanliness and setup of all F&B outlets. Ensure menus are clean, updated, and available. Monitor service across outlet. Support staff during peak hours, help with guest interactions. Ensure service standards and SOPs are followed. Resolve guest complaints promptly and professionally. Monitor food and drink quality; communicate with kitchen and bar teams. Assist with daily sales and revenue reports. Log incidents, maintenance issues, or guest feedback. Update staff schedule if necessary. Assist in tracking staff performance and training needs. Ensure closing checklists are completed by team leaders. Review cleanliness and shutdown of outlets. Secure all equipment, inventory, and cash handling. Submit reports to F&B Manager or Director
Үйлчлүүлэгчийн захиалгын дагуу уух зүйлсийг бэлтгэх. Коктейлийн жор, найрлагыг мэддэг байх. Үйлчлүүлэгчдийг эелдэг угтаж, захиалга авах. Харилцааны соёлтой, түргэн шуурхай үйлчлэх. Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг хангах, гомдлыг зохицуулах. Архи, ундаа, хольц, мөс гэх мэт зүйлсийн нөөцийг шалгах. Хомсдол гарсан тохиолдолд удирдлагад мэдэгдэж, захиалга өгөх.
Үйлчлүүлэгчийн захиалгын дагуу уух зүйлсийг бэлтгэх. Коктейлийн жор, найрлагыг мэддэг байх. Үйлчлүүлэгчдийг эелдэг угтаж, захиалга авах. Харилцааны соёлтой, түргэн шуурхай үйлчлэх. Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг хангах, гомдлыг зохицуулах. Архи, ундаа, хольц, мөс гэх мэт зүйлсийн нөөцийг шалгах. Хомсдол гарсан тохиолдолд удирдлагад мэдэгдэж, захиалга өгөх.
Инженерийн албаны Захирал, Ахлах Инженерын хяналт болон зааварчилгааны дагуу Зочид буудлын тоног төхөөрөмж болох Аудио Дуу болон Гэрэлтүүлэг холбогдох засвар хийх ба ELV системийн засвар үйлчилгээг үр ашигтайгаар хийж гүйцэтгэнэ
- Ахлах Инженерын хяналт болон зааварчилгааны дор цахилгааны өрөө, зуухын өрөөний засвар үйлчилгээг Шангри-Ла зочид буудлын стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ. - Усны чанарыг тогтмол хэмжих, хөтлөх - Уурын зуухны доод юүлэлтийг уурын зуух асаахаас өмнө хийх - Уурын зуухны системд алдагдал гарахад нэн даруй яаралтай мэдэгдэж байх - Зочид буудлын тоног төхөөрөмж, Уурын зуухны ажиллагааг өдөр бүр хянах - Бүх захиалгат ажлыг шуурхай, нягт нямбай, хэмнэлттэйгээр, үр дүнтэйгээр хийж гүйцэтгэх - Дотоодын усны системийн хоолой Зочид буудлын цахилгааны болон механик гэмтлийг илрүүлэх - Цахилгааны инженер мэргэжилтэй /шинэ төгсөгч байж болно/
Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын Гал тогоо болон Угаалгын тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.
Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.
Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.
Бүтэн цагаар ажиллах боломжтой байх Хоол хийсний дараах хэрэгслүүд (аяга, халбага, сэрээ, хутга, тогоо, хайруулын таваг г.м)-ийг угаах. Гар аргаар болон аяга таваг угаагч машин ашиглан угаах. Угаасан хэрэгслийг хатаах, зөв ангилж тавиурт байрлуулах. Хог хаягдлыг ялгах, хогийн савыг хоослох, угаах. Ариун цэврийн шаардлагыг хангах, ариутгал хийх шаардлагатай бол хэрэгжүүлэх. Хоол хийхэд хэрэглэгдэх сав суулга, багаж хэрэгслийг цэвэрлэж, бэлэн байлгах. Гал тогооны ажилтнуудын хэрэгцээнд нийцүүлэн багаж хэрэгслийг байрлуулах, цэгцлэх.
Under the guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, you will provide administrative assistance to Sales & Marketing Department and guidance to internal & external guests/ suppliers who contact or visit the Sales&Marketing office. You will assist with the administration of the day-to-day operations, duties and practices and play an active role on departmental functions. Key responsibilities: Performs all secretarial and administrative duties as instructed by the Division Head Ensures efficient filing system for employee files, timely submission of daily & monthly reports, incoming / outgoing files and trace files Updates all filing systems and records all expenses of sales&marketing Liaises with the Purchasing Officer on all purchase requisition issued & expedites the delivery of maintenance items and/or services Responsible for the divisions’ duty roster, leave & overtime recording and tracking in line with the payroll system Coordinate daily office related activities & accurate document processing
Хамгаалалтын албаны менежерийн удирдлаган доор Зочид буудлын аюулгүй ажиллагааг ханган ажиллана
Service Associate -Accounts Receivable Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies. Ensuring that accounts statement and follow-up letters are mailed on a timely basis. Controlling by recording, posting and balancing all advance deposit. Submitting prompt and detailed response to guests and management inquiries regarding city ledgers and receivables accounts.
Service Associate – Finance risk control (cost) Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies. The Accountant must have a complete knowledge of general ledger, accounts payable and accounts receivable operations, chart of accounts, and receiving and purchasing operations.
Key responsibilities: Excellent knowledge in handling kitchen operations Ensures smooth operation in the Kitchen, proper product control offering the best dishes without compromising quality Provides supervision, coaching and training to all Commissary kitchen colleagues Ensure the highest level of food safety by strictly enforcing Shangri-La’s Food Safety Management System / HACCP guidelines Handles guest feedback with regards to quality, variety of food and team’s performance & takes corrective actions based on their feed back Maintains good relations with internal & external customers
Key responsibilities: Excellent knowledge in handling kitchen operations Ensures smooth operation in the Kitchen, proper product control offering the best dishes without compromising quality Provides supervision, coaching and training to all Commissary kitchen colleagues Ensure the highest level of food safety by strictly enforcing Shangri-La’s Food Safety Management System / HACCP guidelines Handles guest feedback with regards to quality, variety of food and team’s performance & takes corrective actions based on their feed back Maintains good relations with internal & external customers
It takes a special kind of person to work at Shangri-La: someone with an eye for details and the skills to perform; someone with an attitude to deliver and a passion to delight. Are you Shangri-La? We are diverse, warm and caring, but also demanding, dynamic and innovative.As with every property in the group,Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar will operate on a simple yet powerful philosophy of Shangri-La hospitality from a caring family. The uniquely Asian view of service at this luxury hotel embodies the core values of respect, helpfulness, courtesy, sincerity and humility. These qualities have been the cornerstone of Shangri-La's success. We are currently seeking for a Sales Coordinator to join our Sales & Marketing Team. Sales Coordinator Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing assists in the negotiation process and handling corporate clients, assists in sending proposals and Letters of Agreement, secretarial and administrative back-up which includes Department’s reports, hotel inspections,attending to walk-in clients or any other specific projects as assigned.Ensures prompt, efficient and friendly service to all guests at all time.
Key responsibilities: Excellent knowledge in handling kitchen operations Ensures smooth operation in the Kitchen, proper product control offering the best dishes without compromising quality Provides supervision, coaching and training to all Commissary kitchen colleagues Ensure the highest level of food safety by strictly enforcing Shangri-La’s Food Safety Management System / HACCP guidelines Handles guest feedback with regards to quality, variety of food and team’s performance & takes corrective actions based on their feed back Maintains good relations with internal & external customers
Компанийн хэмжээнд шаардлагтай байга бараа материалын захиалга, судалгааг гаргаж нөөцийг тогтоох Баталгаажсан худалдан авалтын дагуу шаардлагатай тохиолдолд нийлүүлэгчтэй гэрээ байгуулна.
Pastry Chef Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор зочид буудлын нарийн боов, нарийн боовны үйлдвэрлэл болон нарийн боовны гал тогооны хэлтсийг хариуцан ажиллана.
Зочдыг найрсаг хүлээн авах, өрөөний тухай мэдээлэл өгөх Хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч зохих хүмүүст дамжуулах Өрөөний хуваарийг гаргах, бүртгэх, хянах Хурал, уулзалтын тов, цагийн хуваарийг зохицуулах Зохион байгуулалттай, саадгүй үйл ажиллагаа явуулахад дэмжлэг үзүүлэх Мэдээллийг цаг тухайд нь дамжуулах, зохих хүнд хүргэх Ээлжит тайлин мэдээ бэлтгэх, бусад хэлтсүүдтэй хамтран аижлллах
Хамгаалалтын хэлтэсийн менежерийн удирдлаган дор зочид буудлын аюулгүй байдлыг хариуцан ажиллана
Зочдыг найрсаг хүлээн авах, мэндчилэх. Зочдын асуусан асуултад хариу өгөх, шаардлагатай мэдээллийг өгөх. Зочдын хэрэгцээ шаардлагыг ойлгож, тухайн хэрэгцээнд нийцсэн үйлчилгээг санал болгох Орон нутгийн аялал жуулчлалын мэдээлэл, түүхэн газрууд, ресторан, дэлгүүрийн талаар мэдээлэл өгөх. Үйлчлүүлэгчдэд нийтийн тээврийн маршрут, газрын зураг, цагийн хуваарийн талаар заавар өгөх. Зочдод тасалбар, ресторан, театр, арга хэмжээний захиалга хийхэд туслах. Аялал, хөтөлбөр, тээврийн хэрэгслийн захиалгыг зохицуулах. Шаардлагатай бол өрөөний үйлчилгээ эсвэл нэмэлт үйлчилгээ захиалах. Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан үүргүүд
Ирсэн зочдыг мэндчилж хүлээн авах. Байгууллагын үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх. Зочдын асуусан асуултад тодорхой, найрсаг хариу өгөх. Зочдод өрөө эсвэл үйлчилгээг захиалах үйл явцыг зохион байгуулах. Захиалгын мэдээллийг системд бүртгэх болон баталгаажуулах. Шаардлагатай бол захиалга цуцлах эсвэл өөрчлөлт хийх. Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан үүргүүд
Ирсэн зочдыг мэндчилж хүлээн авах. Байгууллагын үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх. Зочдын асуусан асуултад тодорхой, найрсаг хариу өгөх. Зочдод өрөө эсвэл үйлчилгээг захиалах үйл явцыг зохион байгуулах. Захиалгын мэдээллийг системд бүртгэх болон баталгаажуулах. Шаардлагатай бол захиалга цуцлах эсвэл өөрчлөлт хийх.
Зочид буудалд байрласан зочдыг зөв хурдан шуурхай мэдээлэлээр хангах, Зочдыг угтан авах, үдэж гаргах
Зочид буудалд байрласан зочдыг зөв хурдан шуурхай мэдээлэлээр хангах, Зочидыг угтан авах, үдэж гаргах