Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-Ла Улаанбаатар ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Авто зогсоолын касс

Шангри-Ла төвийн авто машины зогсоолоор үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдээс зогсоолын төлбөр хураан авч зөв боловсон, эелдэг найрсаг харилцаж түргэн шуурхай ажиллаж, санхүүгийн албанд төлбөр тооцооны тайлан гаргаж өгөх, тайлагнах.

System Analyst

Purpose of the Position: The IT System Analyst is responsible for maintaining and improving computer systems for the organization. System Analyst is required to work outside standard hours to oversee upgrades or fixes, ensuring there is minimal interruption to business. Accuracy, logic and an ability to communicate complex ideas to others is of utmost importance. As well as performing the IT System Analyst responsibilities, the Service Leader – IT System Analyst acts as a support for the IT department, and assist the IT Manager in maintaining and supervising the daily IT operations; ensuring the discretionary usage of IT related matters of all system users. Key Responsibilities: Review and Analyze system how the existing systems in the various departments is working for the departments and how well the system is supporting the organizations Review and assess needs to make improvements, taking into consideration; Cost effectiveness; Manning efficiency; Adhere to Group policies. Need to prepare the guidelines which help ensure that employees and team members understand how to use systems, processes, and tools effectively. Performs other administrative duties as required by the General Manager, Operations if needed. Always conduct your job with concern for the environment and its resources. Where practical and possible, reduce use of items, re-use whenever possible and recycle those items that can be recycled.

Цахилгаанчин

Шангри-Ла төвийн барилгын цахилгаантай холбоотой ажил үүрэг гүйцэтгэх буюу ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх

Ресейпшн /эмэгтэй/

Шангри-Ла Оффисын үйлчлүүлэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Түрээсийн албаны ахлах шинжээч

Түрээсийн албан ахлах шинжээч нь түрээсийн үйл ажиллагааг хариуцан удирдахын зэрэгцээ, бизнесийн гүйцэтгэлийг сайжруулахад чиглэсэн шинжилгээний ажил гүйцэтгэнэ. Албан тушаалын үүрэг 50%-ийн харьцаатайгаар түрээсийн үйл ажиллагаа болон өгөгдөлд суурилсан шинжилгээ, тайлагналын ажилд хуваарилагдана. Энэ нь стратегийн шийдвэр гаргалтыг үр дүнтэй дэмжихэд чиглэнэ. Үндсэн үүрэг, хариуцлага: Түрээсийн үйл ажиллагаа (50%) Түрээслэгч хайх, хэлэлцээр хийх, гэрээ байгуулах гэх мэт түрээсийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах. Түрээслэгч, хэрэглэгч болон гадны хамтрагч байгууллагуудтай эерэг, урт хугацааны харилцаа тогтоож, хадгалах. Түрээсийн санал боловсруулж, танилцуулах; холбогдох баримт бичгийг цаг тухайд нь бүрдүүлж, дагаж мөрдөх. Хуулийн, санхүүгийн болон үйл ажиллагааны багуудтай хамтран ажиллаж, гэрээний гүйцэтгэлийг саадгүй явуулах. Дотоод багууд, түрээслэгчид болон үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагуудтай мэргэжлийн түвшинд харилцаж, түрээсийн зорилгод хүрэхийг дэмжих. Түрээслэх нөхцөл, үл хөдлөх хөрөнгийн онцлог шинжүүдийн талаар түрээслэгчид үнэн зөв, ач холбогдол бүхий мэдээлэл өгөх. Бизнесийн шинжилгээ ба тайлагнал (50%) Худалдааны төвийн түрээслэгчдийн борлуулалтын өгөгдлийг шинжилж, зах зээлийн чиг хандлагыг тодорхойлох замаар түрээс ба маркетингийн стратегийг дэмжих. Шинэ болон одоо байгаа төслүүдийн орлого болон хөрөнгө оруулалтын өгөөж (ROI)-ийн тооцоолол хийх. Сар бүрийн бизнесийн гүйцэтгэлийн тайланг (жишээ нь: ACG тайлан) нэгтгэж, тайлагнах. Бизнес хөгжлийн санаачлагыг дэмжих зорилгоор санхүүгийн загварчлал болон хувилбарын шинжилгээ хийх.

Касс

Дэлгүүрээр үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдийн худалдан авалтын тооцоо хийх. Мөнгөн дүнг шалгаж, тооцоолох Гүйлгээний аюулгүй байдлыг хангах Үйлчлүүлэгчдийн гомдол, санал хүсэлтийг шийдвэрлүүлэх

Дуудлагын төвийн оператор

Лавлах төвд хандсан хэрэглэгчдийг Шангри-Ла үйлчилгээний стандартын дагуу, үнэн зөв бүрэн мэдээллээр хангах замаар хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах.

Residential - Sales & Leasing Officer

Main Responsibility: The primary purpose of this position is to support the management team in the sales and leasing operations of Peak Vue Residences at Shangri-La Centre. The role focuses on promoting and securing high occupancy rates for the high-end apartments by showcasing their superior amenities and first-class service. Key Responsibilities: To sell and lease apartments and services to prospective tenants and buyers. Build and maintain strong relationships with current and potential residents, international and local organizations, individual clients, and internal team members. Ensure all communications are conducted in a courteous and professional manner. Negotiate residential sales and leasing contracts, maintain accurate and up-to-date records and files, and compile data for weekly and monthly financial reports. Manage contractual arrangements, including amendments, extensions, and terminations. Proactively submit proposals and report urgent matters to the Director in a timely fashion. Conduct research and market assessments to support the development of strategic plans. Maintain an in-depth understanding of the local real estate market and trends. Support the creation and execution of new marketing initiatives aimed at boosting residential sales and leasing performance and achieving set occupancy and revenue targets. Collaborate with the Director to implement effective marketing strategies to drive demand and optimize property performance. Fulfill all duties and responsibilities as outlined in the company’s policies and procedures

Хүүхдийн тоглоомын төвд касс

Кассанд ажиллах, мөнгөний гүйлгээ хийх Мөнгөн дүнг шалгаж, тооцоолох Гүйлгээний аюулгүй байдлыг хангах Үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Үйлчлүүлэгчдийн гомдол, санал хүсэлтийг шийдвэрлүүлэх

Reception /Shangri-La Residence/

Орон сууцны хүлээн авагчийн үйлчилгээ үзүүлэх Оршин суугчидтай харилцах, мэдээлэл өгөх Тусламж, мэдээлэл хэрэгтэй үйлчлүүлэгч, оршин суугчдад дэмжлэг үзүүлэх Байгууллагын дүрэм журам, үйл ажиллагааг чанд мөрдөх Байгууламжийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Олимпийн гудамж, 19А, Шангри-ла төв, Хөрөнгийн менежментийн газар

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.