Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Нано Интернэйшнл ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Сургалтын менежер /Real Estate Academy/

Сургалтын өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдах, зохион байгуулах Хичээлийн агуулга, хөтөлбөр боловсруулах Багш, сургагч нарыг өдөр тутмын мэдээллээр хангах Сургалтын бэлтгэл ажил хангах Сургалтын материал, хичээл хөгжүүлэлт дээр ажиллах Суралцагчдыг мэдээллээр хангаж, удирдан чиглүүлэх Сошиал медиа, албан мэдээлэл түгээх, тархаах

ХУДАЛДААНЫ ТӨЛӨӨЛӨГЧ

Товлосон маршрутын дагуу өөрт хуваарилагдсан сувгаар явж захиалга авах, танилцуулга хийх, бараа бүтээгдэхүүнийг амжилттай борлуулах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг САП системд бүртгэж, захиалга үүсгэх  Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хянаж, төлбөр төлөлтийг барагдуулах чиглэлд борлуулалтын менежер, авлагын хянагч, тооцооны ажилтнуудтай хамтран ажиллах

БОРЛУУЛАЛТЫН АХЛАХ МЕНЕЖЕР

Борлуулалтын стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын багийг удирдан зохион байгуулах Зах зээлд шинжилгээ хийх Борлуулалтын зорилгуудыг тогтоож, биелэлтийг хянах Хэрэглэгчийн харилцааг сайжруулах, шинэ үйлчлүүлэгчид татах Борлуулалтын тайлан, статистик мэдээллийг бэлтгэх Борлуулалтын төсөв, зардлыг удирдах Борлуулалтын үйл ажиллагааг сайжруулах шинэ арга хэмжээ зохион байгуулах

ЗАХИРЛЫН ТУСЛАХ /Англи хэлтэй/

Гүйцэтгэх удирдлагын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах, хөтлөх, илтгэх, тайлагнах Хурал, уулзалт төлөвлөн зохион байгуулах Судалгаа хийх, мэдээлэл цуглуулах Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгавар биелүүлэх зэрэг АБТ-ын дагуу ажлуудыг хийж гүйцэтгэнэ.   

TRADE MANAGER

Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийг боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг).

МЕРЧИНДАЙЗЕР - БАРАА ӨРӨЛТИЙН АЖИЛТАН

Бараа өрөлтийн стандартын дагуу бүтээгдэхүүнүүдийг өрөлтөд байршуулна Бараа бүтээгдэхүүний нөөц, байршлыг хянаж, шинэчлэлт хийж, шаардлагатай тохиолдолд нэмэлт бүтээгдэхүүн оруулна Бараа бүтээгдэхүүний чанар, цэвэр байдлыг хариуцна Бараа өрөлт хийх болон бүтээгдэхүүний сурталчилгаа явуулахад идэвхтэй оролцоно Бараа бүтээгдэхүүний борлуулалтын дүнг тайлагнаж, анализ хийнэ Худалдааны талбайн зохион байгуулалт, дүрэм журмыг мөрдөж ажиллана Гүйлгээний бүртгэл, мэдээлэл цуглуулахад тусална Барааны өрөлт, бүтээгдэхүүний мэдлэгийг хэрэглэгчдэд танилцуулна

ХУДАЛДААНЫ ЗӨВЛӨХ

Хэрэглэгчдэд косметикийн бараа, хүнсний бараа бүтээгдэхүүнийг танилцуулан сурталчилж хэрэглэгч нэг бүрийн сэтгэл ханамжид хүрч худалдаа борлуулалтын үйлчилгээ үзүүлэх. 

СУПЕРВАЙЗОР

Худалдааны төлөөлөгч нарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдлагаар хангах, төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлийг хянах Харилцагчидтай харилцах хүрээний бүхий л асуудлыг шийдвэрлэх, зохицуулалт хийх  Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад чиг үүргийн дагуу ажиллах

Түгээлтийн жолооч

* Бараа бүтээгдэхүүнийг падааны дагуу агуулахаас хүлээн авч, маршрутын дагуу харилцагчдад хүргэх

ХУДАЛДААНЫ ТӨЛӨӨЛӨГЧ /Хүнс/

Товлосон маршрутын дагуу өөрт хуваарилагдсан сувгаар явж захиалга авах, танилцуулга хийх, бараа бүтээгдэхүүнийг амжилттай борлуулах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг САП системд бүртгэж, захиалга үүсгэх  Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хянаж, төлбөр төлөлтийг барагдуулах чиглэлд борлуулалтын менежер, авлагын хянагч, тооцооны ажилтнуудтай хамтран ажиллах

Орон нутаг хариуцсан Супервайзор

Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн стратеги боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Trade marketing төсвийг оновчтой төлөвлөж, үр ашигтай зарцуулах, ROI-д үндэслэн үнэлгээ хийх. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг). KPI үзүүлэлтүүдийг тодорхойлж, хэрэгжилтийг хянах, гүйцэтгэлийг үнэлэх.

Дэлгүүрийн менежер /Cosmetic/

Худалдааны зөвлөхүүдийг ахлан удирдаж, борлуулалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, багийн гүйцэтгэлд хяналт тавих, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, бараа бүтээгдэхүүний менежмент хийж, тайлан мэдээ боловсруулах

ГРАФИК ДИЗАЙНЕР

Маркетинг, идэвхижүүлэлтийн хөтөлбөрийн дагуу эх бэлтгэл хийх Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга, дизайныг бэлтгэх Үйл ажиллагаатай холбоотой постер, загвар зураг, видео бэлтгэх Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсаны дагуу бусад үүргүүд

Trade Manager

Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн стратеги боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Trade marketing төсвийг оновчтой төлөвлөж, үр ашигтай зарцуулах, ROI-д үндэслэн үнэлгээ хийх. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг). KPI үзүүлэлтүүдийг тодорхойлж, хэрэгжилтийг хянах, гүйцэтгэлийг үнэлэх.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Хан-Уул дүүрэг, Хурд хороололын хойд талд NM Tower 13 давхар Нано интернэйшнл ХХК

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.