1. Байгууллагын жил, улирлын төлөвлөгөө гаргах, 2. Гүйцэтгэлийн үнэлгээнд тулгуурласан шинжилгээ хийх, 3. Бизнесийн орчны шинжилгээ хийх, таамаглал дэвшүүлэх, 4. Бараа материалын нөөцөд хяналт тавих, шаардлагатай тооцооллыг хийх, 5. Удирдлагыг шаардлагатай тоон мэдээлэл, зөвлөмжөөр ханган ажиллана.
Байгууллагын албан бичгийг хууль, журмын дагуу хөтлөх, хадгалах Гэрээ байгуулах процесст хяналт тавих, хэрэгжилтийг хангуулах ЗХНА үйл ажиллагааны хэвийн байдлыг хангах АБТ заасан бусад ажил үүрэг Тодорхой нэгжтэй холбоотой орчуулгын ажлууд
Бизнесийн болон зах зээлийн шинжилгээ судалгаа хийж борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжих, шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээ нэвтрүүлэх төслийн санал боловсруулах, батлуулах, хэрэгжүүлж ажиллах Гадны болон дотоодын харилцагчидтай хамтран ажиллах, санал солилцох,гэрээ байгуулах, хэрэгжүүлэлтэнд хяналт тавих Борлуулалтын орлого, зардлыг төлөвлөх, үр ашгийг тооцоолж компанийн удирдлагуудыг мэдээллээр хангах Ажлын байрны тодорхойлолтонд заагдсан бусад чиг үүргүүд