Ажлын байрны зорилго/ үүрэг: - Компанийн хэмжээний маркетингийн стратеги бодлого, гадаад болон дотоод харилцааны төлөвлөгөө боловсруулах, тэдгээртэй холбоотой үйл ажиллагаа хариуцах Бизнесийн гадаад болон дотоод орчны шинжилгээ хийх - Брэндинг, бүтээгдэхүүн сурталчилах маркетингийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, амжилттай хэрэгжүүлэх; - Сурталчилгааны постер, баннер боловсруулах, онлайн сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийг зохион байгуулах, хяналт тавих; - Хэрэглэгч, олон нийтэд хандсан компанийн мэдээллийн эх үүсвэрүүдийг хөгжүүлэх, хариуцан ажиллах /social network, бусад/; - Компанийн нэрийн өмнөөс байгууллагатай хамтран ажиллах, брэндээ оновчтой байдлаар сурталчлах, тайлан гаргах; - Веб сайтын мэдээ мэдээллийг шинэчлэх; - Өдөр тутмын үйл ажиллагаа / санал илгээх, харилцах, сурталчилгаа байршуулах, хяналт тавих
* Борлуулалтын төлөвлөгөөнд нийцсэн борлуулалтын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх. * Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчидтэй харилцах, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах. * Борлуулалтын боломжуудыг тодорхойлох, шинэ харилцагч хайж олох. * Борлуулалтын үр дүнг нэмэгдүүлэхийн тулд үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ, шаардлагыг судлах. * Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний онцлогийг тайлбарлаж, үйлчлүүлэгчдэд зөвлөгөө өгөх. * Зах зээлийн нөхцөл байдал, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх. Борлуулалтын тайлан, баримт бичиг боловсруулах, удирдлагад танилцуулах. * Харилцагчдын санал хүсэлтэд үндэслэн асуудлыг шийдвэрлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах.