Бүтээгдэхүүний маркетингийн стратегийг боловсруулах ба хэрэгжүүлэх Зах зээлд бүтээгдэхүүний байр суурийг судлах Бүтээгдэхүүний борлуулалтын өсөлтийг нэмэгдүүлэх зорилгоор маркетингийн кампанит ажил зохион байгуулах Бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн явцыг хянах, тайлагнах Зах зээлийн судалгаа, өрсөлдөгчийн шинжилгээ хийх Бүтээгдэхүүний маркетингийн материал, агуулга боловсруулах Хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг цуглуулах, шинжлэх Бүтээгдэхүүний сургалт, семинар зохион байгуулах
Борлуулалтын стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын багийн гишүүдийг удирдах, сургалт явуулах Харилцагчидтай харилцаа холбоо тогтоох, шаардлагыг ойлгох Борлуулалтын зорилтуудыг тодорхойлох, хэрэгжилтийг хянах Борлуулалтын тайланг бэлтгэх, удирдлагад танилцуулах Зах зээл, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг үнэлэх, сайжруулах арга хэмжээ авах Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ танилцуулах, борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжих