Эм, эмнэлгийн хэрэгсэл, эрүүл мэндийн нэмэлт бүтээгдэхүүн, лабораторийн оношилгооны хэрэгсэл (цаашид “эм бараа” гэх)-г зохих хууль журмын дагуу бүртгүүлэн өөрчлөлт, сунгалтыг тухай бүр шинэчлэлт хийх импортлон худалдаалахад дэмжлэг үзүүлэх, эмийн гаж нөлөөг мэдээлэх зэрэг үйл явцыг саадгүй үргэлжлүүлэх үйл ажиллагааг зохион байгуулахад оршино.
Маркетингийн бүх төрлийн ажил, үйл ажиллагаа, төлөвлөгөөг боловсруулах гүйцэтгэх Эмнэлгийн тоног төхөөрөмжийн зар сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийн ажлыг хариуцан гүйцэтгэх Бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах
Компанийн бүтээгдэхүүний зах зээл дэх байр суурийг бэхжүүлэх, хэрэглэгчийн итгэлцлийг бий болгох, брэндийн үнэ цэнийг өсгөх зорилгоор маркетингийн бодлого, стратегийг боловсруулж, хэрэгжүүлэх Зах зээл болон бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгаа, төлөвлөлт Маркетингийн идэвхжүүлэлтийг удирдан чиглүүлэх Маркетинг, борлуулалтын сувгийн бодлого төлөвлөгөө