Маркетингийн стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Зах зээлд судалгаа хийх Брэндийн имиджийг сайжруулах, маркетингийн кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Нийгмийн сүлжээн дэх маркетингийн үйл ажиллагааг удирдах Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг судлах, санал хүсэлт авах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга, сурталчилгааг бэлтгэх
Салбар дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг алдагдуулахгүйгээр бараа үйлчилгээг хариуцан зохион байгуулах Дэлгүүрийн ажилчидын хөдөлмөрийн үйл ажиллагааг нэмэгдүүлэх, гүйцэтгэлд хяналт тавих Бараа бүтээгдэхүүний татан авалт,бүртгэл,чанар,хадгалалт,хамгаалалтанд хяналт тавьж барааны эргэцийг сайжруулах
Бэйкери бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх, чимэглэх Бүтээгдэхүүний чанарыг шалгаж, стандартын дагуу үйлдвэрлэх Бүтээгдэхүүний зөв хэмжээ, жин, найрлага хадгалах Суурь болон бусад түүхий эдийн бэлтгэл хийх Багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах, мэдээ мэдээллийг хуваалцах
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Хэрэглэгчдийн хэрэгцээг ойлгож, тэдэнд тохирсон шийдлийг санал болгох Борлуулалтын зорилтуудыг хүрэхийн тулд ажиллах Хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэх Борлуулалтын тайлан, мэдээллийг бэлтгэх Шинэ хэрэглэгчидтэй холбогдох, тэдэнд бүтээгдэхүүнээ танилцуулах Борлуулалтын багтай хамтран ажиллах, туршлагаа хуваалцах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих
Бараа материалын татан авалт, захиалга нийлүүлэлттэй холбоотой бүртгэлийг хөтлөн явуулах Салбар дэлгүүрүүдийн барааны нөөц, захиалга, тооллогыг удирдан явуулах, хяналт тавих, бүртгэх, тайлагнах Агуулахын супервайзор, няравуудад бүртгэлийн мэдээлэл өгөх, чиглүүлэх, хянах Холбогдох журнал бичилтийг хийх, тайлагналтай холбоотой бэлтгэл ажил хангах Урамшуулал хөнгөлөлттэй холбоотой барааны нөөцийг хангах захиалгуудыг төлөвлөх, хянах
Хүний нөөцийн стратегийг боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Ажилтан авах, чадамжийн үнэлгээ хийх, ажилтны сургалт болон хөгжлийг дэмжих Ажилтны харилцааг сайжруулах, ажилтны сэтгэл ханамжийг судлах Хүний нөөцийн бодлого, журам, стандартуудыг боловсруулах, шинэчлэх Ажилтны гомдол, асуудлуудыг шийдвэрлэхэд дэмжлэг үзүүлэх Ажилтны тоо, хөдөлмөрийн зах зээлийн чиг хандлагыг судлах Компанийн соёл, үнэт зүйлсийг дэмжих Хүний нөөцийн мэдээллийн системд мэдээллийг оруулах, шинэчлэх